that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Monday, October 31, 2011


Lately..

Hidup aku agak kacau...
Samada aku lemah atau ni warning dari ALLAH S.W.T kepada aku
Agar tidak leka dalam keasyikkan duniawi..
Aku biarkan perasaan sedih menguasai diri aku..
Mana perginya SYAZNI yang tabah dan takkan senang lut dengan segala dugaan???

Dalam melalui dugaan ni..
Aku agak bersyukur...
Aku ada housemate yang prihatin...
Hari-hari ada ja benda yang dijadikan idea lawak..
Aku bahagia
Walaupun sementara..

Tapi..
Diri ni kadang-kadang
perlukan sesuatu yang berlainan untuk menyembuhkan
segala sakit di hati...
Aku mencari...dan terus mencari...
Sesuatu yang aku sendiri tak pasti...

Tadi...
Lepas webcam dengan "semangat" aku...
Hatiku berbunga-bunga...


*SEMANGAT 1- MUHAMMAD ZARIEF DANISH
*SEMANGAT 2- NUR ZARRA SAFIYYA

Dua orang bebudak ni memang mampu wat aku tersenyum sampai lenguh-lenguh..
Rindunya aku kat depa...
even baru dua minggu lepas jumpa...
Masa start webcam tadi abg (zarief) tanya kat aku

"Acuu..awat muka acu macam orang sombong pun abg tengok..senyum sikit..."

HAHA..masa ni aku dah tergelak besaq dah...
Tahu ja dia bila acu dia tak heppy..
Lepas tu mula la dia merapu-rapu
pasal PS2 dia...GAME...GAME...dan GAME..nyanyi-nyanyi
Aku layankan ja...

Terasa bahagia...
hilang
Segala resah...sakit dihati...
Macam belon buih ditiup angin..
Beterbangan bebas di udara...
HAHA...
Dengan hanya melihat senyuman-senyuman di bibir cumil sayang-sayangku ni...


p/s:

So..
It's true..
Yang orang cakap...
Melihat senyuman kebahagian di wajah kanak-kanak...
Kadang-kadang boleh dijadikan sebagai terapi...
Sebab ianya penuh dengan keikhlasan...

I LOVE KIDS..
=)









In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^