that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Thursday, October 6, 2011


Dah hampir sebulan aku kembali ke Seri Iskandar ni...
Oppss..la ni dah tak leh cakap "Seri Iskandar The Land of Nothing" dah..
Sepanjang 4 bulan semester break ni macam-macam dah berubah...
even semua still under construction tapi agak happy la sikit if nak dibandingkan before this kan..
kalau lapaq sangat mcd..lepas ni dah tak yah nak susah-susah pergi Ipoh naik bas goyang...
dekat SIDEC jerk...


Life as a Degree student ni agak hectic la...
Even jadual tak pack sangat...tapi cam letih..
may b sebab dah kena stay kat luar..
sewa rumah...tak macam dulu...dapat kolej...
Tapi kira syukur ALHAMDULILLAH la..
nak dibandingkan dengan orang lain..
rumah sewa ni lebih strategik la..
comfort la jugak kat sini...
and for now...housemate pun ok...


hari-hari pergi kelas aku n nurul car pool dengan tasha n nana (classmate)
kadang-kadang jalan kaki ja if tak hujan...

honestly, aku agak terkejut jugak la..
student fastrack terus masuk sem 2..n tempoh pengajian semua 5 sem..means 2 tahun 1/2 la..
Hurmmm...
Aku harap sangat aku dapat buat yang terbaik sepanjang degree ni..
Yelaa..everything cam semakin tuff ja..
Even sem ni aku dah kena amik subjek Economics dan Financial Account...
Bagi aku yang agak allergic dengan no ni...
Subject ni agak susah la..
But aku suka sangat semua lecturer aku sem ni..
Semua cam nice ..sempoi habeh..huhu
hope result aku pun se sempoiii tu la kan...hakhakhak...

So...
my new journey here begins~~
Doa kan yang terbaik untuk aku..




In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^