that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Wednesday, May 4, 2011


R.U.M.A.H...
yup....aku dirumah sekarang...

1 May 2011..
buat pertama kalinya..
aku rasa macam aku takkan jejak lagi kaki aku kat rumah neh...
buat pertama kalinya aku rasa macam aku dah takkan
dapat jejak lagi kaki aku kat tanah jelapang padi neh...
dan..
buat pertama kalinya aku rasa dah cuak nak naik bas untuk balik kedah sorang-sorang....

panjang ceritanya...
tapi kalau nak dipendekkan...
aku just nak cakap...

kepada kak yg jaga kaunter tra*snas*onal kat medan gopeng tuh...
cari rezeki kalau nak aniaya orang
hidup takkan pernah nak dapat berkat...

kepada company bas kurn*a b*st*r*
bas yang terpaksa aku naik untuk ke B'twrth
sebab semua tiket untuk balik ke Kedah hari tuh dah sold out..
jangan taw nak cari untung ja...
ada ka patut bas yang accident boleh biar ja terus operasi...
ada otak ke tak!!
tak fikir ka keselamatan penumpang...
untung yg ampa dapat pun datang dari duit kami taw tak!!!!!!


Syukurla..
aku sampai ke B'twrth dengan selamat...
Terima kasih pada abang driver Durian Burung
yang menenangkan hati aku dengan suaranya yang ala-ala Rahim Maarof
sepanjang perjalanan pulang aku dari B'twrth ke Alor Setar...

Sekian saja...






In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^