that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Friday, March 25, 2011


Malam yang sunyi…

Melati 1 yang selama neh sangat la “hingaq” dengan tawa gadis yang mengilai-gilai….

senyap sunyi…

Especially m11**…

Semut kentut pun boleh dengar…

Saat-saat macam neh

Paling simpati ialah orang-orang yang masih setia menjaga bilik…

Tat kala roommate sejati mereka awal-awal lagi dah blah ke kampung halaman…

Dapat spend time dengan family…

Makan-makanan sedap-sedap…

Dapat tengok tv…

Owhhhh tidakkk…

Jangan jeles…jangan jeles….

Apa yang anda boleh buat ialah dengan berSabaq…

Sebab yang pasti..

Anda neh mesti tergolong dalam golongan

Yang cun-cun…

Kiut-miut…

Hensem-hensem…

Cantik-cantik..

Dan juga

Macho-macho…

Percayalah~~~~

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

Jam berganti jam…

Hari berganti hari…

Cepatnya masa berlalu…

Rasa macam baru semalam ja aku masuk sem 3 neh..

But the truth is..

Now is week 13..

And it almost study week which means

Final exam is just around the corner…

Jadi apa yang orang kiut-kiut…cun-cun…

Macam aku neh… :P

Boleh wat ialah

dok bilik…

Baca buku…

Study…

Bukan baca muka buku k~~

Ingat tuh!!

Bukan boleh harap sangat neh..

(nurul : syazz…ingat jangan tipuu..t kena belit ulaq….)

Ok2…

Aku Tipu sikit ja…

Aku Baca buku..

Tapi..

Sambil dengar lagu…

Study…

Tapi sambil tengok movie…

Apa la nak jadi ngan aku neh…

Kn..kn…

Huhuhu…

Kesimpulannya…

Apa yang aku merepek panjang-panjang kat atas neh..

Aku Cuma nak cakap..

Aku homesick….

Yeahhhhh..

Aku homesickkkk!!!!

Hanya selepas hampir setahun lebih aku kat sini…

Kenapa sekarang?????????

Masa part 1 dulu tak dak pulak nak sakit rumah neh…

Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……..

Nak balikkk…


p/s : sila abaikan pujian kiut-miut tu untuk aku kalo ampa rasa macam geli anak tekak… =.=!

aku menulis neh dalam keadaan yang sangat tak sedaq diri..tajuk n3 pon xbleh balah...

harap maklum~~


In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^