that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Friday, March 25, 2011

dengarlah...luahan hati..


Malam yang sunyi…

Melati 1 yang selama neh sangat la “hingaq” dengan tawa gadis yang mengilai-gilai….

senyap sunyi…

Especially m11**…

Semut kentut pun boleh dengar…

Saat-saat macam neh

Paling simpati ialah orang-orang yang masih setia menjaga bilik…

Tat kala roommate sejati mereka awal-awal lagi dah blah ke kampung halaman…

Dapat spend time dengan family…

Makan-makanan sedap-sedap…

Dapat tengok tv…

Owhhhh tidakkk…

Jangan jeles…jangan jeles….

Apa yang anda boleh buat ialah dengan berSabaq…

Sebab yang pasti..

Anda neh mesti tergolong dalam golongan

Yang cun-cun…

Kiut-miut…

Hensem-hensem…

Cantik-cantik..

Dan juga

Macho-macho…

Percayalah~~~~

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

Jam berganti jam…

Hari berganti hari…

Cepatnya masa berlalu…

Rasa macam baru semalam ja aku masuk sem 3 neh..

But the truth is..

Now is week 13..

And it almost study week which means

Final exam is just around the corner…

Jadi apa yang orang kiut-kiut…cun-cun…

Macam aku neh… :P

Boleh wat ialah

dok bilik…

Baca buku…

Study…

Bukan baca muka buku k~~

Ingat tuh!!

Bukan boleh harap sangat neh..

(nurul : syazz…ingat jangan tipuu..t kena belit ulaq….)

Ok2…

Aku Tipu sikit ja…

Aku Baca buku..

Tapi..

Sambil dengar lagu…

Study…

Tapi sambil tengok movie…

Apa la nak jadi ngan aku neh…

Kn..kn…

Huhuhu…

Kesimpulannya…

Apa yang aku merepek panjang-panjang kat atas neh..

Aku Cuma nak cakap..

Aku homesick….

Yeahhhhh..

Aku homesickkkk!!!!

Hanya selepas hampir setahun lebih aku kat sini…

Kenapa sekarang?????????

Masa part 1 dulu tak dak pulak nak sakit rumah neh…

Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……..

Nak balikkk…


p/s : sila abaikan pujian kiut-miut tu untuk aku kalo ampa rasa macam geli anak tekak… =.=!

aku menulis neh dalam keadaan yang sangat tak sedaq diri..tajuk n3 pon xbleh balah...

harap maklum~~


In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^

Thursday, March 24, 2011

supersomething~~



You see
I was nothing more
Than a girl who wished
For something different
Watchin her dreams
From a distance

You see
When you came in
It's a different game
You believe in me so much
You turn me from nothing to a girl
Who's super-something...
You'll see
I'm better
I'm faster
Stronger
I'm happier
When you by my side
(Ku lalui semua dengan senyuman di wajahku)
You'll see
I'm better
I'm faster
Stronger
I'm happier
When you by my side
(Ku tempuhi semua kerana engkau di sisi ku)

The truth is
I was never more than this
Something kept me from reaching out
For something
But my heart is wanting
What it's looking for
Then you came
You turn me upside
down
I'm no longer afraid
Of chasing
Possibilities
I'll be the last one standing


p/s: one of my favourite song ever....the lyrics is simple but meaningful..
it makes me feel very energetic...and feels like i'm a super something ~~ aha...


In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^

Sunday, March 13, 2011

MPSAD =)



2nd of March 2011...


big day~~

for me...

my beloved roomies...

and some close friends...


I'm a little bit excited...

nervous...

for the first 1 hour..

but then...


I'm quite sleepy

waiting for my turn...

hahaha~~


after struggling for the 14 weeks...

this is the time to celebrate it~


SYUKUR ALHAMDULILLAH...

I have got the chances to get Dean List...




roomies ^__^




classmate ^___^




it's me!! =.=


In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^