that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Saturday, December 18, 2010


17 December 2010...
thanks pada suma yg wish...
kali neh betul-betul ok..bukan cobaan..hehe
aloiii~~
dah 19 ye aku neh...
rasa macam dah tua sangat
bila...
umoq dah dekat nak masuk 20 neh..huhu...
nothing special sangat hari neh...
cuma keluar makan-makan...
then..ikut abg long p men futsal..
tak kisah sangat pasal nak celebrate2 bufday neh..
huhu..lagipun...
10 december ari tuh...

aku dah dapat hadiah yang paling terindah sepanjang hidup aku n sem neh...=)
syukur alhamdulillah...

walaupun banyak dugaan dan rintangan yg menimpa aku tahun neh..
aku dapat mencapai target aku..

aku bersyukur sangat...
kerana ALLAH s.w.t kurniakan aku peluang macam neh...

insyallah..
aku akan lebih kuat lepas neh...

apa yang aku nak wat..
aku nak lupakan yang lepas..
lupakan suma perkara tu!!
mulakan hidup bawu..
cukup la sekali aku
cemari blog aku neh
promise..
xkan ada kali kedua...

even orang nak cakap apa pon cakap la...
kalau benda baik...
aku aminkan aje..
kalau benda buruk dan tak betul...
biaq ja..
bukan aku yang dapat dosa..

sabaq ja...
what goes around comes around...

cakap la selagi boleh bercakap~~
aku cuma harap..
semoga ALLAH S.W.T.
jauhkan keluargaku..
rakan-rakanku..
orang-orang yang aku sayang..
dan juga menyayangiku...
dari segala kejahatan yang boleh
menjatuhkan kami dan memecahbelahkan kami..
amin...


♥ myself~~











In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^