that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Monday, November 15, 2010


yuhuu~~
finally...dengan berakhirnya paper OMT155 (INTERPERSONAL COMMUNICATION FOR OFFICE PROFFESIONAL) aku tengah hari tadi maka berakhirlah sudah exam aku untuk sem neh...
Alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar...aku dah cuba wat yang terbaik...harap-harap sangat hasil usaha aku neh menjadi...teringin sangat nak DL untuk sem neh...kalau boleh la..huhu

Tadi lepas habih ja paper IPC neh terus aku pecut balik kolej nak packing barang tak habeh lagi..sambil jalan tu call along cakap dah kuaq tol gopeng...haaa...dah dekat la tuu..excitednya aku nak jumpa zarief..rinduu sangat..huhu
bila dah sampai bilik..kemas la apa yang patut...banyak barang dah simpan kat stor dengan scylla ari tuu...so yang tinggal cuma baju ngan buku-buku ja la..bila dah siap packing suma barang..along msj ckp dh kat bawah...turung bawah..bila nampak muka aku ja..zarief dh jerit.."Acuuuuuuuu" hukhuk...rasa macam nak nangis ja masa tuu...
dia tak taw betapa rinduuuuunya aku nak dengar dia panggil aku cam tu lagi... =)
peluk cium..peluk cium..then habih la sesi jejak kasih antara acuu yang comey dan anak sedaranyanya yang poyos~~ hakhak
dah siap isi semua barang-barang dalam keta then bertolak...
ke mana??
ke sini la...
Gambang, Kuantan Pahang...

disebabkan alangku yang ketot dan comei neh tak dapat balik raya neh (final exam x abeh g)
so kami ja la yang mai sini melawat dia..
mama dah siap bawak ketupat ngan rendang lagi... (sodappp :P)
sambil jenguk-jenguk alang kat sini boleh gak jalan-jalan pahang...
dapat la jugak aku release tension selepas dekat sebulan lebih terperuk kat SI tuu...
huhu...letihhh sehari perjalanan...
ngantok...maw zZZzz...

=)
Assalamualaikum...


In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^