that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Tuesday, November 23, 2010


disebabkan rasa boring sangat terperap ja dalam rumah petang tadi aku kuaq la nek moto ronda-ronda taman... (wahh macam wakil rakyat plak :P)

rupanya dah banyak perubahan yang ada kat dalam taman aku neh...
yang paling ketara..
dulu tepi taman aku neh terbentang sawah padi nan menhijau...
tapi sekarang...
semuanya dah ditambun...
yang ada semua taman perumahan yang baru...
rasa macam dah lama sangat aku tak balik...
tak perasan pon perubahan neh..

ronda punya ronda..
aku berhenti la kat taman permainan perumahan baru neh...
riang-ria ja adik-adik tu bermain...
gelak ketawa...
yang bergaduh sebab kalah men tuju guli pon ada...
hahaha sampai nangeh2...

teringat balik
zaman kanak-kanak aku..
huuuuh...
aku dulu agak nakal...
boyish sket la...
walaupun tak ada abang..
tapi kalau main smua ngn budak laki ja aku geng...
xpon join alang aku..
hahaha dia lagi hebat...
kalau men tuju guli...
semua orang nak geng dia...
kira taiko la kat lorong umah kami neh...
kemenangan selalu ja di pihak kami..
hebattt la katakan (bongkak nya aku..haha)
pastu bila ada yang tak boleh terima kekalahan..
mula la tercetus pergaduhan...
nangeh...
sesi ejek-mengejek pon bermula...
pastu ada la dialog macam
"kami habaq kat mak kami aih"
"hampa x bek taw wat mcm tu tuhan marah"

hahahaha...
lawak kan...
best jugak bila terkenangkan kembali zaman dulu-dulu..
jadi kanak-kanak...
tak payah nak pikiaq apa-apa...
main ja...
tuju guli..


pukul berapa datuk harimau...


aci sembunyi..


kayuh basikal..


lepas tu balik rumah belemoih ja...(cakap orang utaqa)


rinduuunya nak wat semua neh...
:)

p/s: dulu2 aku suka men..bersukan...tp la neh...hahaha jogging kat dalam umah ja ^.-




semua gambar neh aku google ja pastu edit2 sket...
thanks kepada pemilik asal gambar2 neh...
:)













In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^