that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Tuesday, November 23, 2010


wowww 2 post in just one night...
hahaha~ so not me...
tapi aku dah tak boleh tunggu sampai besok...
huaaaaa~~ sungguh excited hingga rasa nak guling-guling dari bilik turun bawah...

finally~ setelah hampir 2 tahun lebih aku mengimpikannya...
dan kalau tengok balik dalam diari zaman muda remaja dulu (hekhek sengal)
memang benda neh ada dalam wishlist aku masa sweet 16...
walaupun sekarang dalam perjalanan nak sampai ke angka 19..
kiqa ok la daripada aku xdapat langsung...

wait..wait..wait...
benda apa yang aku dok beletiaq dari tadi neh??
nak taw?? nak taw??
(hahahaha ada owg kisah ka??)

jeng~~jeng~~jeng~~
neh la benda yang aku dok hingaq dari tadi....
"THE HARRY POTTER NOVEL SERIES"
complete!!!

Harry Potter and the Sorcerer's Stone
Harry Potter and the Chamber of Secrets
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Harry Potter and the Goblet of Fire
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Harry Potter and the Half-Blood Prince
Harry Potter and the Deathly Hallows

thanks to my frenz...
because of him and blog neh...
walaupun just ebook..
aku amatlah menghargainya...
salah satu wishlist aku dah termakbul...
awk sgt sweet..
sya xmaw gaduh-gaduh dah dengan awk...
kita kawan kan... :)

enough untuk hari neh..
mata dah sakit...
kepala sudah fening-fening...

p/s: buenas noches amiga
dulce sueƱo :P
(wahwahwah)




In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^