that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Tuesday, October 5, 2010


rumours pasal OM ngan AC kena pindah UiTM Kampus Tapah dah mula tersebar luas...

agak terkejut beruk (tp muka tetap maintain cute :p) gak aku bila dengaq pasal neh...

sebelum neh ada gak dengaq2 cita pasal neh tp yg akan berangkat pegi dengan AC ialah CS!!! napa OM pulak jd mangsa!!!

hukhuk...
actually..
semua neh lgsung x menjadi problem bg aku...
memandangkan aku akan angkut semua GENG BAS SEKOLAH (nama yg agak sengal)...
iylia roomate ku yg sehati sejiwa akan follow (bdak AC)..
cuma yg wat aku berat hati nk tinggalkan lg sowg roomate aku
scylla the borneo gurl..

kami 3owg dh rapat sgt since part 1..
dah banyak juga la benda kami lalui sama2....
suka..duka sama2..
lepas neh aku dah x boleh nk kenakan depa n buli2 depa..
camna t bila penyakit mamai aku menyerang time aku stress???
hukhuk
mesti roomate bwu aku cabut..hahaha..
hanya scylla dengan iylia ja yg betul2 memahami aku...

kalau la suma rumours neh betul..
aku akan sangat merindui saat2 riang ria ngan depa...
aku taw aku x penah cakap neh kat depa yg..
AKU SAYANG SANGAT AMPA...
HIDUP AKU KAT SINI BERTAMBAH RIANG DENGAN ADANYA AMPA..
DARI BUKA MATA BANGUN JA TIDOQ SAMPAI LA TUTUP BALIK...
AKU AKAN SANGAT MERINDUI SAAT INDAH KITA SAMA2...
In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^