that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Friday, October 22, 2010


end of part 2...
2 days more..dah habih study week..dan 1st day exam aku ada 2 paper..pagi dan petang..
then..gap 11 hari baru la ada paper plak...kebanyakkan student OM part yang lain dah mula plan nak balik umah masa tuu..aku?? tak dak maknanya nak balik...sebab kalau balik mula la nak lupa diri..walaupun semua notes n buku akan ku angkut bersama..tapi kalau dah bersua muka dengan encik tb..hampeh..so..jalan terbaek..better stay ja kat kolej..studyyyyy...


hari-hari yang stress sudah bermula...
sesi mamai-mamai cakap pasal IPC waktu tido..
rasa macam nak belasah orang yang "mengedik" depan aku...(lagak gangster ja)
rasa lapar setiap masa...
stay up hingga bertukar menjadi panda di siang hari..
mula menghantui aku...hohoho

sem neh agak sukar bagi aku..
not bcoz of all the subject susah..
alhamdulillah stakat neh aku boleh..
banyak hal yang terjadi menggangu aku...
but..i've promise to myself..
yang semua tu takkan bagi aku down..
oooOOOO yeah!!!



In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^