that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Thursday, July 22, 2010


huaaaaaaaaaaa.....
sakit...
selsema...
demam...
sedih...
tak larat nak jalan p U.K
(bukan united kingdom ye..unit kesihatan)

aku ada satu perangai bila tak sihat..
mula la...
nak melampau..huhu

aku nak ada seseorang yang boleh
temankan aku..
tengokkan aku..
suap aku makan moi..
(makanan feveret aku..bajet macam baby kan)
bagi aku makan ubat..
boleh manja-manjakan aku...
sebab kalau aku demam
bila aku tidoq
aku akan mamai2
sian roomate aku..terkejut depa...

manja kah aku??
mengada-ngada kah aku??
huh!!
apa aku kisah..
bukan selalu..
masa aku tak sihat ja..
kalau tak boleh ja aku survive sendiri..

hukhukhuk...
kalau aku boleh pinjam doreamon satu hari..
nak ja
aku suruh dia hantar
sesapa jaga aku...
bolehkah??


huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^