that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Saturday, July 10, 2010


minggu pertama kuliah bermula...
subject baru~
lecturer baru~
meaning....
" My name is NURSYAZNI BINTI SHAFIEE and u all can call me SYAZ..
i'm 19 years old..i'm from ALOR SETAR, KEDAH and bla..bla..bla..."

agak boring part neh tapi itulah hakikatnya...


ISNIN, 5 JULY 2010...
5.59 pagi...

Alarm hp ku berbunyi...
dengan bersemangat waja aku bangun..
dalam hatiku berkata..
"ooo yeahh!!! aku bangun awal neh mesti kat bilik mandi tak ada orang"(dengan confidentnya...)

aku amik kelengkapan mandi..
terus menuju ke bilik air..
sampai ja kat bilik air..
langkahku terhenti...
sambil mulut ku ternganga...

"what???? semua bilik mandi FULL!!!!! biaq betoi..sekarang pukul bpa??"

neh mesti kes intake baru neh terlalu ramai...
tu yang sesak...
agak terganggu jugak..tapi apa bleh buAt..depa pun nak mengaji..bukan aku sowg...

dengan hati yang hampa sambil mengutuk2 didalam hatiku..
aku pun beratur menunggu giliran...

"5 minit...10 minit...uishhh lamanya minah neh..mandi ka tido?? neh mesti kes mamai neh..hishhhh...."


semua neh betul-betul menduga kesabaran aku...
sabar ja la...
sudah mandi..aku amik wudhuk..
balik bilik..tunaikan kewajipan aku sebagai HAMBANYA...
dah siap comey2...
tunggu huda..
terus jalan p fakulti...
hari neh agak relax...
coz kelas ada satu ja..
smpai pukul 10 ...
yuhuuuu...
akulah orang yang paling happy di M1115..
kahkahkah...kesian roomate-roomateku...
agak bersimpati dengan mereka...
tunggu punya tunggu...
lecterur document processing tak muncul-muncul..
apa lagi balik la...
huhu..

balik bilik..
teruskan kerja sumbat-menyumbat baju dan barang-barang ke dalam locker...

selesai!!!

dah tak taw apa maw buat...
tido puas-puas..
next week mesti dah banyak assignment...
meaning...

TAK CUKUP TIDOQ~




In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^