that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Sunday, July 4, 2010


malam neh malam terakhir kat rumah...
dan..
penyakit tak boleh tidoq aku
tiba-tiba ja hilang...

saat neh...
katil sudah melambai-lambai memanggil aku soh tidoq~
mata aku pun dah tak larat nak celik dah..(cakap orang kedah)...

besok..awal pagi dah nak bertolak balik ke bandar paling sejuk iaitu..
SRI ISKANDAR...
memandangkan huda cakap dia dah cOOP almari besar untuk aku..
hati ku sudah tidak risau lagi..
memikirkan kat mana aku nak sumbat barang-barang aku yg amatlah sikit itu..

kepada my frenz O.B...
sorry eh..
walaupun dah janji tadi nak sembang-sembang..
ngantok sangat dah neh..
nanti free kita sembang k..

mau tidokkk~
nite...


In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^