that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Wednesday, June 16, 2010


ouhhhh...
sangat kebosanan nampaknya malam ini...
dah mati akal...
apa la yang boleh aku buat nak hilangkan kebosanan aku neh..

last-last tutup lampu
dok dalam gelap..
ayuh kita mengendap ke blog owg..
pastu gelak sorang-sorang..
(kedengaran agak kesewelan..)

mauunye idak gelak sorang-sorang
pukul 2.10a.m
ulang suara
pukul 2.10 a.m...
waktu semua orang tengah tidur
aku berjaga..
waktu orang berjaga..
aku tidor...
huaaaaaaaaaaaaa
kantoi la..
kalau my future mother in law baca blog aku neh..
CANCEL jadi menantu...muahahaha
"ampun mak..cek bukan pa..cek cuma qado balik tidur...
nanti balik seri iskandar (bandar paling sejuk kat muka bumi) dah tak leh bangun lambat...ngee~"
tapi...
persoalannya..
adakah aku mak mentuaa...
huahua...
biarkan saja ianya diselubungi misteri....

haishhh...
rasa cam nak ja cepat-cepat balik sri iskandar...
aicehhh.
berkobar-kobar semangat nak mulakan sem bwu...
kihkih..
result pun dah taw..
ALHAMDULILLAH...
tahniah syazni...
tak sia-sia usaha ank..
next sem kena usaha lebih lagi taw...
jangan syok lebih sangat...
huhuhu...

~senget
In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^