that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Tuesday, June 1, 2010




tq to syafeeq sebab bg aku penghargaan neh..
agak terkezut jugak aku...
sbb x penah menerima penghargaan sebegini rupa
selama aku melibatkan diri dlm dunia blogging neh..ngee~
update blog neh pn bila tiba
musim salji kat malaysia neh ja..
huhu..

sedikit sebanyak tentang feeq:
  1. orang kedah..sekampung ngan aku...huhu
  2. geng republic 1991..
  3. pakai spek..
  4. orang lama republic 1991...
huhuhu..2 ja yg aku taw pn...


Tugasan TAG : Award + Tagged
(a) Buat entri berterima kasih atas award yang diberikan.
(b) Berikan kepada 10 / 20 / 30 orang rakan blog korang.
(c) Beritahu kepada rakan - rakan korang bahawa mereka memenangi Award tersebut.
(d) Ceritakan 7 perkara mengenai diri sendiri.
Award Yang Akan Disampaikan

7 perkara pasal aku..
  • pemalu
  • suka gelak
  • suka panda tembun :)
  • anak bongsu
  • benci orang yg suka bermuka2
  • suka berkawan
  • gila on9..
penerima award lepas neh..
hmm spa ye...
ada ka yg follow blog aku neh..huhu

  1. naqib
  2. monica
  3. little kouru
  4. keiry..
  5. norain ishak
huaaaa...dh x taw nak tagged sapa..
aku x besa sgt ngn benda2 cmneh...
5 kiqa ok la tu eh...
huhu =p

In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^