that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Sunday, May 30, 2010


tajuk n3 kali neh bunyi cam tewok ja kan..hahaha.. macam putus cinta pun ada... tapi apa yg aku nak cita neh bukan kisah cinta-cintun tapi hatiku hancur sebab x dapat salah satu benda yang sudah lama tersenarai dalam wishlist aku..panda tembun yang dah lama aku idam-idamkan..hukhuk..x kesampaian jugak...

khamis aqi 2 bila abah cakap nak g umah acik kat seremban aku punya la bersemangat waja..ada 2 sebab..satunya, ada alang kat situ..alang sekarang tengah li kat sana..rinduuuu giler kat alang..masa aku balik cuti sem aqi 2 x sempat nak manja2 dengan alang lama-lama dia dh kena g seremban....betapa sunyinya hidup aku kat umah tanpa alang di sisi..nasib baik la ada jugak mamat ketot peqasan macho tu kat umah..leh gak buli2 dia..( padahal xnak ngaku acu yang asyik kena buli :P)..n da lagi some1 yang selalu temankan aku..layan kerenah aku hari2..thanks 2 him...huhu

yang keduanya...bila ada alang..yuhuuu aku ingat masa tu dah nak termakbul dah impian aku nak peluk panda tembun tu masa dalam keta on my way back to alor setar..tapi...hampeh..round2 satu seremban, satu pun tak jumpa kedai yang jual tu...sedihnya aku...hukhuk...kesimpulannya, aku balik alor setar tanpa panda tembun di sisi..apa leh buat.. tak ada jodoh kami..hehee over ar pulak...

sekarang dah ada kat umah..sunyi la aku... :(
In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^