that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Saturday, March 27, 2010

tag...


tag yg diberi oleh keiry..
setelah mengambil masa selama beberapa hari akhirnya siap jugak..
huhu


1. Siapakah anda di rumah?

seorang anak yang sangat taat...
rajin menolong di dapur untuk menghabiskan makanan....hehehe
seorang adik yang CUTE..
suka banyak cita...

2. Siapa anda di samping rakan?

periang..
kelakar... banyak cita..
suka mamai tengah malam..(hahah sian cilla)
pembuli sejati...
suka gelak..
suka mendengar
berjiwa kental...???

3. 5 benda yang belum tercapai

nak dpt 4 flat...
amek lesen keta..hehe
nak kurangkan lemak di badan...in progress huahua :p
nk bear panda sbg hadiah birthday..(xda sapa nk bagi)
nk cukupkan sticker untuk dptkan kolej sem depan..

4. Siapakah nama pasangan anda?


Md Nok

5. Ceritakan 5 perkara yang anda suka tentang pasangan anda.

seksi..
macho...
gagah..
cool..
selalu ada waktu aku kesunyian..

6. Bila tarikh anda couple?

15 feb 2010

7. Apa kenangan pahit anda bersama pasangan?

masih bahgia..xda kenangan pahit g..

8. Lagu tema cinta anda

zee avi-u n me

9. Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?

aku terima dia seadanya...
poyo ja...

10. Tag 10 rakan yang lain

xtaw la nak tag sapa..huhu..
sapa2 yg berminat..
sila la..

In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^

Thursday, March 25, 2010

kembali...


ini adalah post pertama aku sepanjang dah dekat 3 bulan lebih aku menjadi warga seri iskandar...
kalo nak cerita memang banyak benda yang dah aku lalui kat sini...
keadaan kat sini sememangnya sangat lain dengan apa yg pernah aku lalui selama neh...
cuaca..keadaan sekeliling..orang-orang sekeliling aku..
hahaha len sangat...
mula-mula tu memang la susah sket nak sesuaikan diri...
tapi apa leh wat tabahkan ja la hati..kuatkan semangat..
camneh la hidup..
banyak dugaan kalau hidup neh kosong ja x ada dugaan x menarik juga..
xdapat la nak belajar daripada pengalaman...


tapi setelah hampir 3 bulan lebih aku kat sini
ALHAMDULILLAH..
semuanya dah semakin ok..
aku harap-harap lepas neh
semuanya akan berterusan macam neh xpown lebih baik lagi...






In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^