that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Tuesday, September 8, 2009



pagi tadi masa aku bangun sahur...


aku gosok gigi..


then aku cuci muka lak..


aku ratakan air keseluruh muka aku..


tiba-tiba ketika jari jemariku


menyentuh daguku..


ku merasakan seperti daguku tidak ada di disitu lagi...


huaaaaaaaa....aku mula berasa panik...


lalu kulihat wajahku di cermin...


ohhhhhhhhhhh............


tidakkkkkkkkkkk!!!!!!!!!


sangkaanku benar sekali...

daguku sudah hampir tidak kelihatan...


lalu ku duduk memikirkanya sejenak..


apakah sebab semua ini berlaku?????


adakah disebabkan aku menambah nasi 2 pinggan ketika berbuka??


atau..


adakah disebabkan aku lebihan ketiduran kebelakangan ini??


huaaaaaaaaa.................


maafkan aku badan..


kerna aku makan x igt ank..


hahahahaha....


werk....


nanti aku diet lor... kihkih

In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^