that part of me left yesterday... the heart of me strong today...

Followers

Wednesday, September 9, 2009


tanggal 8.9.09..

iaitu kemarin..

birthday..

seorang budak macho lagi gagah..

bernama Muhammad Zarief Danish






mulut pok pek-pok pek

selalu menghadiahkan

satu tumbukan..

dan tamparannya (gilaa..pnya sakit..hukhuk)

kepada..

acunya..

yang

sweet lagi comey
( ini adalah kenyataan bukan rekaan semata-mata)..




abah,mama,aku,along ngan abg long sama2 celebrate bufday budak comot neh..

gila punya hepy dia semalam..

tapi as always tetap wat macho x abeh2..

menyampah aku...huhu..


petang kemarin aku teman along p cari kek dia..

along nk aku pilih..

so kemarin p la jalan-jalan cari kek dengan perut yang amat la lapar..

namun ku gagahi jugak demi budak comot yang amat kusayangi ini...

singgah kat satu kedai kek aku ternampak sebiji kek yg amatlah sempoiiii!!!...

huhu...

dan hatiku mengatakan..

yeahhh...inilah yang kucari!!!!

lalu aku pown ke kaunter untuk membuat bayar
an..
(guna duit along la..kn anak dia..hahaha)

selepas itu along pown memecut enjin turbo mira modernonya hingga ke rumah..

sampai ja kat umah budak comot tu tengah lena..

fuhhh...selamat...kalo dak menyibok ja budak 2..

aku pown meneruskan tugas aku untuk sediakan goodie bags kat anak2 jiran...

lepas berbuka kami satu family celebrate bufday mamat neh..

kepoyoan dia semakin terserlah apabila dia dapat taw yg birthday kek dia me
rupakan

sebuah...


padang bola...





sempoi ak??

huhu..

mula-mula aku ingat nak cari kek M.U..

tapi teringat pulak yang 2 tahun lepas bufday papa dia a.k.a abg long pown kami beli kek M.U..

so..

x jadi lar..

kek padang bola neh pown jadi la..

untuk poyokan budak 2..

huhu...

jelesnya aku...

harap-harap birthday aku nanti aku dapat kek bentuk rumah idaman aku

yang cam cita when a strangers call 2...

hahahahahahaah......

apa-apa pown

heppy BIrthday zarief...

dah 2 tahun pown...

acu sayang zarief with all my heart..

you're my halo even acu selalu menjadi mangsa buli zarief..hukhuk

semoga zarief panjang umor, jadi anak yang soleh, nanti dah besar belajar rajin-rajin..

n lastly ples..ples..kamoo jangan nakal..

hehe...


In a mission on becoming the best that I can be and live life to the fullest ^__^